PremiumSerwer.pl
PremiumSerwer.pl
0
Dodano do koszyka.
Zadzwoń:34 340 59 42 PremiumSerwer.pl
Twoja przechowalnia jest pusta. Wyczyść przechowalnięPrzejdź do przechowalni
Twój koszyk jest pusty. Wyczyść koszykRealizuj zamówienie
Wyczyść porównaniePorównaj
Zarejestruj

Nie ma rzeczy niemożliwych – jest „Mission Critical” i „Keep Your Hard Drive”.

2016-08-31

Z produktów marki Dell korzystają miliony ludzi na całym świecie. W wielu przypadkach od sprawności i niezawodności pracy serwerów, stacji roboczych, komputerów i innych urządzeń IT zależy wzrost, przetrwanie czy samo zaistnienie przedsiębiorstw na rynku.  Dell bacznie wsłuchuje się w potrzeby swoich Klientów, dzięki czemu stał się ich aktywnym partnerem, zapewniającym poszczególnym przedsiębiorstwom profesjonalną infrastrukturę IT dla biznesu oraz godne zaufania wsparcie techniczne. 

Inwestując w produkty marki Dell, wybierasz nie tylko sprawdzony hardware, ale również poczucie bezpieczeństwa – w razie jakiejkolwiek awarii możesz liczyć na wykwalifikowanych specjalistów dla których płynne działanie Twojego sprzętu jest najwyższym priorytetem. W odpowiedzi na liczne sugestie Klientów biznesowych, firma Dell stworzyła dwie kluczowe opcje dodatkowe wsparcia technicznego, a mowa tu o usługach Mission Critical oraz Keep Your Hard Drive.

 

Mission Critical jako dodatkowo płatna opcja jest dostępna w usługach ProSupport oraz ProSupport+. Keep Your Hard Drive otrzymujemy bezpłatnie w ramach pakietu ProSupport+ lub możemy dokupić w ochronach Basic i ProSupport.

 

Więcej na temat warunków wsparcia technicznego Dell Basic, ProSupport i ProSupport+ znajdziesz w artykule „Umiesz liczyć?... Licz na wsparcie techniczne Dell’a!” (link)

 

Mission impossible?... Nie – Mission Critical!

Każdy przedsiębiorca doskonale rozumie powiedzenie „czas to pieniądz”… Istnieją jednak branże, w których można to odczuć nadzwyczaj wyraźnie. Tu zysk lub strata zależy od właściwej reakcji, przeprowadzonej w ułamku sekundy. Takim rynkiem jest przede wszystkim rynek finansów, gdzie szybkość analiz i działań bezpośrednio i natychmiastowo wpływa na wzbogacanie się lub straty Klientów. Także inne branże funkcjonują w „nieustannym teraz” – na przykład media, przemysł filmowy i reklamowy, producenci oraz dostawcy nowych technologii…

 

Jeżeli sprawne działanie naszej firmy zależy od  niezawodności i wydajności infrastruktury IT, a każda minuta przestoju spowodowana jakąkolwiek awarią sprzętu komputerowego przynosi nam znaczne straty, bez wątpienia powinniśmy zainwestować w oferowaną przez Dell opcję Mission Critical.

 

Mission Critical gwarantuje nam priorytetowe podejście do zgłaszanych przez nas problemów.


Co to właściwie oznacza?

  • Dostępność wykwalifikowanych pracowników wsparcia technicznego Dell przez 24h, 7dni w tygodniu, 365 dni w roku (również w niedziele i święta).
  • Jako że z urządzeń marki Dell korzystają miliony ludzi, każdego dnia Centrum Wsparcia Dell otrzymuje wiele zgłoszeń. Problemy przedsiębiorstw korzystających z opcji Mission Critical są rozpatrywane w pierwszej kolejności, a w razie potrzeby nadawany jest im najwyższy priorytet działań.
  • Jeżeli podczas telefonicznej diagnostyki zaistniałego problemu okaże się, że mogą być potrzebne części zamienne, wysyłane są one niezwłocznie – jednocześnie z oddelegowaniem autoryzowanego technika serwisanta, który rozwiąże problem na miejscu u Klienta.
  • W przypadku konieczności wykonania naprawy na miejscu u Klienta – wykwalifikowany serwisant dotrze na miejsce w ciągu 2, 4 lub 8 godzin od otrzymania zgłoszenia[1].

 

Zatem, jeżeli naprawdę cenimy czas swój, swoich pracowników i swoich Klientów – wybór opcji Mission Critical jest obowiązkowy. Jeszcze raz przypomnijmy – jest to dodatkowo płatna opcja dostępna w usługach ProSupport oraz ProSupport+.

 

Zatrzymaj to dla siebie!

Dla wielu przedsiębiorstw od poufności firmowych danych zależy konkurencyjność na ryku.  Dlatego Dell stara się zapewnić swoim Klientom maksymalne bezpieczeństwo i proponuje zachowanie uszkodzonego dysku twardego po wymianie na nowy. Bez dodatkowych opłat.

 

Umożliwia to opcja „Keep Your Hard Drive” – bezpłatnie dostępna w pakiecie ProSupport+ lub opcjonalnie płatna w przypadku pakietów Basic i ProSupport.

 

Jest to usługa niezwykle przydatna jeśli chodzi o wielkopojemnościowe serwery służące jako bazy ważnych danych - jak na przykład danych osobowych w przypadku instytucji publicznych oraz organizacji pożytku publicznego lub firm medycznych.

 

Prawdopodobieństwo wystąpienia awarii rośnie wprost proporcjonalnie do ilości urządzeń zawartych w rozpatrywanym układzie. Innymi słowy – im więcej dysków tym większa możliwość, że jeden (lub kilka) z nich ulegnie przypadkowej awarii. W takim przypadku wsparcie techniczne Dell zapewnia wymianę uszkodzonego dysku na nowy, jednak standardowo przyjmuje się, iż niesprawny dysk przekazywany jest firmie Dell do celów badawczych oraz prawidłowego zutylizowania. Opcja „Keep Your Hard Drive” zapewnia nam otrzymanie nowych dysków na wymianę bez konieczności oddawania tych uszkodzonych. To prosty i skuteczny sposób na podniesienie standardów bezpieczeństwa w naszej firmie.

 

 

[1] Więcej informacji znajdziesz na: http://www.dell.com/downloads/emea/services/pl/pl/sd_psit.pdf

Zamknij
Porównaj serwery
  • Tower
  • Rack
  • Wybierz typ serwera klikając w odpowiedni obrazek. Porównaj modele serwerów Dell i wybierz konfigurację dostosowaną do Twoich potrzeb.
    Dokonaj wyboru obudowy serwera Dell.