Słów kilka o "Mission Critical" i "Keep Your Hard Drive"
Mission Impossible?… Nie - Mission Critical!
Z produktów marki Dell korzystają miliony ludzi na całym świecie. W wielu przypadkach od sprawności i niezawodności pracy serwerów, stacji roboczych, komputerów i innych urządzeń IT zależy wzrost, przetrwanie czy samo zaistnienie przedsiębiorstw na rynku. Dell bacznie wsłuchuje się w potrzeby swoich Klientów, dzięki czemu stał się ich aktywnym partnerem, zapewniającym poszczególnym przedsiębiorstwom profesjonalną infrastrukturę IT dla biznesu oraz godne zaufania wsparcie techniczne.
Inwestując w produkty marki Dell, wybierasz nie tylko sprawdzony hardware, ale również poczucie bezpieczeństwa – w razie jakiejkolwiek awarii możesz liczyć na wykwalifikowanych specjalistów dla których płynne działanie Twojego sprzętu jest najwyższym priorytetem. W odpowiedzi na liczne sugestie Klientów biznesowych, firma Dell stworzyła dwie kluczowe opcje dodatkowe wsparcia technicznego, a mowa tu o usługach Mission Critical oraz Keep Your Hard Drive. Mission Critical jako dodatkowo płatna opcja jest dostępna w usługach ProSupport oraz ProSupport+. Keep Your Hard Drive otrzymujemy bezpłatnie w ramach pakietu ProSupport+ lub możemy dokupić w ochronach Basic i ProSupport.
Każdy przedsiębiorca doskonale rozumie powiedzenie „czas to pieniądz”… Istnieją jednak branże, w których można to odczuć nadzwyczaj wyraźnie. Tu zysk lub strata zależy od właściwej reakcji, przeprowadzonej w ułamku sekundy. Takim rynkiem jest przede wszystkim rynek finansów, gdzie szybkość analiz i działań bezpośrednio i natychmiastowo wpływa na wzbogacanie się lub straty Klientów. Także inne branże funkcjonują w „nieustannym teraz” – na przykład media, przemysł filmowy i reklamowy, producenci oraz dostawcy nowych technologii…
Jeżeli sprawne działanie naszej firmy zależy od niezawodności i wydajności infrastruktury IT, a każda minuta przestoju spowodowana jakąkolwiek awarią sprzętu komputerowego przynosi nam znaczne straty, bez wątpienia powinniśmy zainwestować w oferowaną przez Dell opcję Mission Critical.
Czym jest Mission Critical?
Mission Critical gwarantuje nam priorytetowe podejście do zgłaszanych przez nas problemów.
Co to właściwie oznacza?
Dostępność wykwalifikowanych pracowników wsparcia technicznego Dell przez 24h, 7dni w tygodniu, 365 dni w roku (również w niedziele i święta).
Jako że z urządzeń marki Dell korzystają miliony ludzi, każdego dnia Centrum Wsparcia Dell otrzymuje wiele zgłoszeń. Problemy przedsiębiorstw korzystających z opcji Mission Critical są rozpatrywane w pierwszej kolejności, a w razie potrzeby nadawany jest im najwyższy priorytet działań.
Jeżeli podczas telefonicznej diagnostyki zaistniałego problemu okaże się, że mogą być potrzebne części zamienne, wysyłane są one niezwłocznie – jednocześnie z oddelegowaniem autoryzowanego technika serwisanta, który rozwiąże problem na miejscu u Klienta.
W przypadku konieczności wykonania naprawy na miejscu u Klienta – wykwalifikowany serwisant dotrze na miejsce w ciągu 2, 4 lub 8 godzin od otrzymania zgłoszenia.
Zatem, jeżeli naprawdę cenimy czas swój, swoich pracowników i swoich Klientów – wybór opcji Mission Critical jest obowiązkowy. Jeszcze raz przypomnijmy – jest to dodatkowo płatna opcja dostępna w usługach ProSupport oraz ProSupport+.
Zatrzymaj to dla siebie!
Dla wielu przedsiębiorstw od poufności firmowych danych zależy konkurencyjność na ryku. Dlatego Dell stara się zapewnić swoim Klientom maksymalne bezpieczeństwo i proponuje zachowanie uszkodzonego dysku twardego po wymianie na nowy. Bez dodatkowych opłat.
Umożliwia to opcja „Keep Your Hard Drive” – bezpłatnie dostępna w pakiecie ProSupport+ lub opcjonalnie płatna w przypadku pakietów Basic i ProSupport.
Jest to usługa niezwykle przydatna jeśli chodzi o wielkopojemnościowe serwery służące jako bazy ważnych danych - jak na przykład danych osobowych w przypadku instytucji publicznych oraz organizacji pożytku publicznego lub firm medycznych.
Prawdopodobieństwo wystąpienia awarii rośnie wprost proporcjonalnie do ilości urządzeń zawartych w rozpatrywanym układzie. Innymi słowy – im więcej dysków tym większa możliwość, że jeden (lub kilka) z nich ulegnie przypadkowej awarii. W takim przypadku wsparcie techniczne Dell zapewnia wymianę uszkodzonego dysku na nowy, jednak standardowo przyjmuje się, iż niesprawny dysk przekazywany jest firmie Dell do celów badawczych oraz prawidłowego zutylizowania. Opcja „Keep Your Hard Drive” zapewnia nam otrzymanie nowych dysków na wymianę bez konieczności oddawania tych uszkodzonych. To prosty i skuteczny sposób na podniesienie standardów bezpieczeństwa w naszej firmie.
Szukasz niezawodnego serwera dla swojej firmy? Dell PowerEdge w obudowie Tower to idealne rozwiązanie – wydajne, skalowalne i proste w obsłudze. Poznaj korzyści, jakie przyniesie Twojemu przedsiębiorstwu wybór tego elastycznego urządzenia, które możesz umieścić w dowolnym miejscu.
Odkryj nowe serwery Dell PowerEdge na PremiumSerwer.pl! Z procesorami AMD EPYC i pamięcią DDR5, te serwery oferują wydajność i elastyczność, idealne do obsługi AI, chmurowych rozwiązań i analityki danych. Podnieś swoją infrastrukturę IT na wyższy poziom!
Czy Twoja firma potrzebuje szybszej wymiany danych, lepszej współpracy zespołu i większego bezpieczeństwa? Serwer to rozwiązanie, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki zarządzasz zasobami, umożliwiając zdalny dostęp, automatyzację i centralizację danych. Sprawdź, jak serwer może podnieść efektywność Twojego biznesu na zupełnie nowy poziom!
Dell wprowadza nową linię serwerów PowerEdge z procesorami AMD EPYC, które oferują wyjątkową moc, efektywność energetyczną i zabezpieczenia, doskonale odpowiadając na potrzeby intensywnych obliczeń, big data i AI. Modele PowerEdge, takie jak R6715 i R7725, wyposażone są w najnowsze pamięci DDR5 i zaawansowane kontrolery, co pozwala firmom optymalizować koszty, zwiększać elastyczność i chronić dane. Dell PowerEdge z AMD EPYC to przyszłościowy wybór dla firm potrzebujących skalowalnych i wydajnych rozwiązań w dynamicznie rozwijających się środowiskach IT.